A különböző vállalkozások, vállalatok eltérő fejlődési szakaszban vannak az ügyfélkiszolgálás területén is. Ennek figyelembe vételével, amikor mérjük az
ügyfélkiszolgálás színvonalát és javaslatokat dolgozunk ki, ezt olyan szemlélettel végezzük, amely illeszkedik az adott fejlődési szakaszhoz.
A ClientFirst Consulting nemcsak tükröt tart Partnerei elé - mely segítségével objektív képet kapnak a vállalat erősségeiről és fejlesztést igénylő területeiről
mind az ügyfelek, mind pedig a dolgozók szemszögéből -, hanem közreműködik a fejlesztési irányok kijelölésében, a fejlesztési programok kidolgozásában és megvalósításában.
Fejlesztési programjainkat úgy dolgozzuk ki, hogy azok bevezetésének mérhető hatása legyen a vállalat üzleti eredményeire.
Fejlesztési programjaink többek között az alábbiakat is magukba foglalják:
- dolgozói és vezetői tréningek
- vevő-kiszolgálási sztenderdek kialakítása
- Vevő-kiszolgálási Kézikönyv kidolgozása
- dolgozói motivációs rendszer átalakítása
- vevőorientált folyamatszabályozás kialakítása
- ügyfél-centrikus vállalati kultúra meghonosítása
Fejlesztési programjaink célzottan a vállalkozás legnagyobb fejlődési potenciált jelentő pontjaira koncentrálnak. Ezért nem hagyományos tréningeket ajánlunk, hanem az adott
közösség és azon belül a személyek adottságaihoz, a vállalat aktuális céljaihoz igazodó programokat.
Szerintünk a „hatalmat” – és ezáltal a több
profitot – az a tudás jelenti,
ahogyan kapcsolatot teremtünk a vevőkkel, ügyfelekkel.
Tudatosan vagy tudattalanul
hatást gyakorolni a másik ember gondolkodására, nem kommunikálni lehetetlen!
A ClientFirst Individual Training Concept hatékonyan segít előhozni munkatársai rejtett tartalékait.
Tréning Programjaink az alábbi területeket ölelik fel:
- Értékesítés értékesítési munkatársaknak
- Értékesítés irányítása értékesítési vezetőknek
- Ügyfélkezelés
- személyes
- telefonos/Call Center
- Ügyfélkezelés-irányítás
- Asszertív konfliktuskezelés
- ügyfélszolgálati munkatársaknak
- értékesítőknek/beszerzőknek
- vezetőknek
- Panaszkezelés
- Stressz kezelés
- Kommunikációs tréningek
- Motivációs tréning
- Motiváló vezetői tréning középvezetőknek
- Önismeret, személyiségfejlesztés
- vezetőknek
- beosztottaknak
- Csapatépítő tréningek együtt dolgozó munkahelyi csoportoknak
Fejlesztési programjaink hatásai:
- Megnövekedett üzleti eredmények
- Megnövekedett vásárlói lojalitás
- Magasabb dolgozói motiváció
HOZZA KI MUNKATÁRSAIBÓL A MAXIMUMOT!
Kérje AJÁNLATUNKAT MOST!